Readerware


Readerware


Readerware Corporation

Më e lehtë, mënyra më e shpejtë në katalogun librat tuaj, muzikë dhe video. Asgjë tjetër vjen afër. Keni një koleksion të madh? Unik auto Readerware-tipar katalogun ju lejon të ushqyer në një listë të ISBNs, LCCNs, UPCs ose Scans barcode. Readerware atëherë nuk pjesa tjetër, automatikisht kërkimin cataloging web dhe librat tuaj, muzikë dhe video. Readerware mund të shkrihet informacion nga faqet web të shumta për të ndërtuar bazën e të dhënave më të plotë të jetë e mundur, me art mbuluar. Automatikisht dhe effortlessly. Dëshironi në katalogun një ose disa artikuj të ndërtuar bazën e të dhënave tuaja ndërsa ju shfletoni web? Readerware drag and drop mbështetje do të bëjë vetëm atë. Gjej një CD të re nga një artist të preferuar? Drag nga browseri juaj dhe rënien Readerware. Është cataloged! Kjo është me të vërtetë që e lehtë. Palm OS mbështetje të thotë që ju mund të bazës së të dhënave tuaja me ju kudo që të shkoni. Kjo shkarko përmban 3 produkte: Readerware - më e lehtë, mënyra më e shpejtë në katalogun librat tuaj. Nga disa libra për mijëra, Kjo automatikisht do të katalogut bibliotekën tuaj të plotë me artin mbuluar. ReaderwareAW - më e lehtë, mënyra më e shpejtë në katalogun CD tuaj. Kjo automatikisht do të katalogut mbledhjen tuaj të plotë me informacion të plotë dhe të mbulojë udhën e artit. Nuk ka nevojë për të mbajtur në ngarkim CD drive tuaj, vetëm të hyjë UPC ose scan barcode. ReaderwareVW - më e lehtë, mënyra më e shpejtë në katalogun videos tuaj. Kjo automatikisht do katalogu mbledhjen tuaj, e plotësuar me kredi të plotë dhe të mbuluar e artit. Dhe jo vetëm DVD por kaseta video dhe LaserDiscs si. Lexuesit Free barcode në dispozicion.



Software Price: $ 40

Software Version: 2,90

Software-Release Date: 7-5-04



Size: 18 MB

Platformë: Win95, Win98, WinME, WinNT 4.x, WinXP, Windows2000



Download Page: Readerware Download


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

2 Response to "Readerware"

  1. Anonymous says:

    lmjmal9t6

    Look into my blog post; fast Loans

  2. Anonymous says:

    c2q1en4ik

    my site ... electric toothbrush

Post a Comment

You4Dating.com | Rtk Live | Albasoul Mp3 | Tv dhe Radio | Lajme dhe info